onsdag 14 maj 2014

Det grönskar o knoppas :)

Och jag kommer åt internet igen :)


Men bara på min Ipad.
Så något "avancerat" upplägg blir det inte nu...


Kungsängsliljor blir det också bara mer o mer av, gillart! ;)




Hyacint i korg från i Julas.


Så förtjust i detta träd, Bergskörsbär...


rabatten som blir större år för år...






De blir lite fint när det regnar...


Färgskalan ändras dag för dag! :)





Efter regn så blir det solsken...


...bästa kombinationen, regn o sol sen :)


En kinesik en i present...



...några bilder från min tomt o min grönska...

De e för härligt att dag för dag blir det bara mer o mer av allt :)
Dessa bilder togs för två dagar sen.

Kul att du kikar in och passa på att lämna en kommentar om du gillar min sida!
Det gör mig GLAD!!! :)))

Må så gott, kram Från mig Ewa :)




7 kommentarer:

Tante Mali sa...

Hi Dear,
what a lovely spring garden you have!!!
Wellcome in the net and all my best
Elisabeth

Rost och rädisor sa...

Så himla fint och mysigt du har det! Tänker mig att jag går på din grusgång och hamnar på stensatta uteplatsen och sitter där och myser.

Kramen
/Anette

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Va gulliga ni är! Och ja Anette du är så välkommen! :)

Kram på er :)

Rost och rädisor sa...

Grattis!

Du blev en av vinnarna i min utlottning och får välja mellan en agavestickling eller en Trädgårdstavla.

Hör av dig med önskemål och adress.

Kram

Anette

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Nämen Åhhh va kul!!!! :))) Tack!
Vad svårt, tog precis bort länken.
Måste gå in o kika hos dig igen!

Kram :)

HWIT BLOGG sa...

Attans så mysigt du har det i din trädgård! Jättefint!
Härliga bilder...
Önskar dig en skön helg med mycket sol och värme!
Kram Titti

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Taasck! Detsamma skön varm helg! Det har börjat bra!

Kram :)