lördag 26 mars 2016

En överblick ...


... på min trädgård...
Jag kommer snart att börja planera på riktigt! 
Har varit lite återhållsam med flit då jag håller på med planering av nytt kök och utbyggnad, 
det ska bli såå spännande och det kör igång till veckan.
*
Det snöade här häromdagen, men sen dess har det gått min väg. 
Det tinar ordentligt och jag avundas er alla söderöver som riktigt har kommit igång...med våren!
Så häärligt!
*
Själv kommer jag att planera en ny rosrabatt snaaart, bland annat...så får det bli.



Men tills dess, ha en riktigt fortsatt Trevlig Påsk!
Allt Gott!
Lämna gärna ett meddelande här, blir så glad! :)
Jag finns också på Instagram, klicka på ikonen i högerspalten så kommer du dit! 
*
Temat är " En överblick" på Blommig Fredag denna vecka, jag ska kika på de andrsa inlägg och få lite vårkänslor hoppas jag!
Klicka på länken så kommer du dit.
http://blandrosorochbladloss.blogspot.se/2016/03/en-overblick.html


Kram 


7 kommentarer:

Katarina www.engronsida.blogspot.com sa...

Underbara bilder på din vackra trädgård!
Hoppas nu snön håller sig borta och våren kommer till dig också.
Fortsatt härlig helg!
önskar
Katarina

Inger sa...

Åh vad jag gillar dina vita vallmon, underbara.
Kram

hagen vår sa...

Hei!
Dette er så vakkert. Snart er det her igjen, vidunderlig.
Ha det så godt! Anne

lavendia sa...

Ser väldigt fint ut på bilderna. / Britt

Barfota i mossan sa...

Spännande det låter med planering av ny rabatt. Ibland är det nästan den bästa biten, när man får gå och drömma och fundera hur man vill ha det :-) Kram Katarina

an angel at my table sa...

Dina fina vita vallmo rabatt var otroligt vacker!! Detta ska jag försöka mig på jag har köpt några trädgårdsvallmo men dom har inte spridit sig nämnvärt. Har sett instruktioner hur man ska föröka pålrotsväxter men ännu inte vågat mig på det men nu kanske man måste göra ett försök!! Allt gott! Mari

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Åh tack så mycket för era kommentarer, blir så glad! Jag har heller inte fått valmo att bli något av att bara sprida ut frön. De jättevallmo jag har får man passa sig lite för så deras rotsystem inte tar över annat. Jag har råkat plantera ganska nära mina rosor och det verkar som någon av dem inte orkar med konkurrensen. Så jag måste försöka mig på att flytta vallmon tror jag visst.
Ha det så gott alla, kram Ewa :)